niedziela, 8 lutego 2009

Kokos pożycza 1 mln zł


Operator Kokos.pl, czyli firma Blue Media chce pożyczyć na miesiąc łącznie milion złotych od użytkowników oferując oprocentowanie 1% za tę operację. Na razie widzę, że zadeklarowano niecałe 250 000 zł, więc chętni spokojnie załapią się. Oferta kończy się za 3 dni.

Trzeba przyznać, że to sprytny zabieg marketingowy i całkiem ciekawa propozycja dla osób z pewną skłonnością do ryzyka. Sam kiedyś zastanawiałem się nad tym Kokosem, ale w końcu dałem sobie spokój ze względu na pewne wątpliwości.

Tu mała uwaga dla organizatorów: 1% na miesiąc nie odpowiada 12% rocznie, tylko niecałym 12,7% ze względu na comiesięczną kapitalizację odsetek.

W sumie nie jest to świeży news, ale blog nie ma takich ambicji, żeby być koniecznie najszybszym serwisem informacyjnym, tylko raczej w dużej mierze przydatnym praktycznie.

Tu napiszę może mało profesjonalnie, że mi się nie chce w to bawić, bo mam za mało wolnej gotówki, a skarpeciarzem trzymającym głównie lokaty zostałem raczej przypadkiem ze względu na anomalie rynkowe. Bardziej interesuje mnie w tym momencie uzupełnienie stanu w biurze maklerskim.

Czy ktoś skusi się na Kokosa?