Eurobank prowadzi program premiowy "Kupujesz - Zyskujesz", o którym wspominałem ostatnio tydzień temu. Polega on na tym, że otrzymujemy zwrot wydatków nie tylko za pomocą karty debetowej czy kredytowej, jak zwykle bywa w takich przypadkach, ale również przy płatnościach online.
Zwrot nie powala na kolana: 0,5% (lub 1% dla konta Prestige). Jednak, jeśli bank płaci, czemu z tego nie skorzystać?
Tymczasem napisał do mnie rozżalony Czytelnik, który postanowił maksymalnie wykorzystać program i oto jak się to skończyło.
Pod koniec października przez przypadek (czytając forum dyskusyjne) dowiedziałem
sie o możliwości premii 0.5% od wykonanych płatności online w eurobanku.
Jako, że bardzo często płacę
przez internet postanowiłem założyć konto, by zyskać pare groszy w ramach rzeczonego programu
premiowego. Spytałem tylko kolegę z owego forum, czy za przelewy via bluecash
eurobank zwraca pieniądze.
Odpowiedź była TWIERDZĄCA (kolega korzystał kilkukrotnie),
w związku z czym w połowie listopada w placówce banku założyłem konto online.
Do końca listopada wykonałem sporą ilość przelewów, tak, by jak najwięcej zyskać w
roku 2011 z programu kupujesz-zyskujesz (maksymalna premia wypłacona w danym roku
to 750PLN).
Jakież było moje zdziwienie (a szczerze mówiąc nie do końca), kiedy ani ja, ani
kolega z forum nie dostaliśmy premii za miesiąc listopad (kolega również
postanowił wykonać kilka przelewów większych kwot). W zasadzie kolega premię
dostał, ale tylko za płatność za allegro (ok 140PLN, dostał więc 0.7PLN premii).
Zgodnie z regulaminem konta, program jest integralną częścią umowy do konta online,
a bank powinien zawiadomić mnie ponad 30 dni wcześniej o ewentualnej zmianie
zasad. Zresztą zgodnie z nimi zarówno ja, jak i kolega, spełniliśmy wszystkie
wymagania do uzyskania premii. Dzwoniąc na infolinię uzyskałem informację, że premia prawdopodobnie
nie została naliczona, ponieważ przelewy via bluecash to nie "płatność". Dziwne, że wcześniej płatnościami były.
Z resztą
równie dobrze mogłem dokonywać płatności za pomocą serwisu bluecash - ważne, że były one dokonywane jako płatność online, za którym
zgodnie z regulaminem, należy mi się premia.
Reklamacja (14 dni roboczych na rozpatrzenie) została dziś (18.12.2011) wysłana drogą
mailową do banku. Czuje się w tej chwili, lekko mówiąć,
potraktowany nieco nie fair.
Co robić dalej?
PS
Płatnosc online: dokonanie płatnosci za towary lub usługi za posrednictwem usługi "eurobank - płatnosc online"
Uwazam, że transakcja via bluecash to jak najbardziej płatność online,
ponieważ PŁACE za pomocą usługi PŁATNOŚĆ ONLINE spółce BlueMedia.
COKOLWIEK się dzieje dalej z tymi pieniędzmi, nie jest to już interes
banku, ja wymagania programu spełniłem. Tyle.