poniedziałek, 12 grudnia 2011

Eurobank - mała rekompensata wydatków

Dziś przez chwilę zastanowiłem się nad pewną pozycją w historii transakcji w Euro Banku:






Co prawda kwota jakaś taka raczej śmiesznie mała, ale zastanowiłem się skąd się wzięła, skoro nie biorę udziału w żadnym konkursie "Kupujesz-Zyskujesz"? Czy to pomyłka banku?

Nic podobnego. Po prostu, z automatu wszystkie transakcje online w Euro Banku dają dość symboliczny zwrot 0,5%.

Sam pisałem o tym w marcu przy okazji podniesienia poprzeczki zwalniającej z opłaty za konto online z 800. na 1000 zł miesięcznie (ewentualnie średnie saldo miesięcznie min. 10 000 zł), ale przeoczyłem, że otrzymamy zwrot gotówki nie tylko przy transakcjach kartą (której nie mam, bo mi niepotrzebna w tym banku), ale również przy transakcjach online (dla kont Online jest to 0,5%, a dla Prestige 1%).

A gdzie taką płatność wykonałem?

Zapłaciłem na Allegro- czyli jeśli kupujesz tam często (na przykład teraz prezenty na Boże Narodzenie) i masz konto w Euro Banku, warto płacić tą metodą, choć nie ma za bardzo czym się ekscytować - za każde wydane tysiąc złotych dostaniesz raptem pięć PLN zwrotu, ale w końcu czasem i piątak ratuje życie.

Jeśli znacie inne sposoby zyskania paru złotych niejako przy okazji zakupów świątecznych, zapraszam do komentarzy (za sugestię typu "kąpać się po ciemku", z góry dziękuję i proponuję te cenne pomysły przedstawiać gdzie indziej).