wtorek, 26 sierpnia 2008

Dlaczego dziś zaszorciłem na fut?

Z rana oglądałem sobie krótkoterminowy wykres na futures i zauważyłem, że mamy opór nieco powyżej 2600. Z tego wynika, że można zamknąć szorta po około 2620 w razie niepowodzenia misji. Skoro mogłem otworzyć eskę po 2571, transakcja spełnia mój warunek maksymalnej straty 2- 2,5% kapitału (około 500 zł).

Kolejna zasada, żeby stosunek zysk/ryzyko wyniósł przynajmniej 2/1 oznacza, że powinienem czekać z zamknięciem aż spadniemy poniżej 2500. I tej wersji muszę się trzymać, choć krótkoterminowe wsparcia są wyżej.


Wkleję wykres z analizy porannej bossy

Mam nadzieję, że autor Benedykt Niemiec wybaczy mi małe piractwo.



Bardzo podoba mi się czerwona kreska z zasięgiem spadku do 2300 na fut, ale trzymając się realnego świata, poczekajmy co stanie się najpierw na 2550. Jeśli odbijemy w górę, akcja "zarabianie na spadkach" zakończy się tym razem niepowodzeniem.

P.S

Wczoraj przeliczyłem na nowo wartość monet i głównie za sprawą drożejącego Haczowa (teraz ok. 140 zł za sztukę, a mam ich 7) podniosłem ich wycenę do 1450 zł. Sprzedałem także 15 x UCW20AOPEN ze śmiesznym zyskiem 11 zł.