środa, 27 sierpnia 2008

Rolowanie pozycji -zamknąłem po 2518 i czekam wyżej

Widząc sporą emocjonalność uczestników rynku zamknąłem przed chwilą pozycję na FW20U8 po 2518. Zysk wyniósł 2571-2518=53 x 10 PLN= 530 PLN. Od tego odjąć trzeba prowizje, czyli 19,8 PLN. Zostaje 510,2 PLN brutto na plusie.

Teraz kolejny ruch to ustawienie się wyżej z eską na 2538 (połowa dzisiejszej rozpiętości cen - ATR). Stoploss bliski - nieco ponad 2560. Jest to kontynuacja tej samej spekulacji na spadki, którą zacząłem wczoraj. Jeśli nie wejdzie, odpuszczam sobie na razie.


Trochę tu kombinuję, ale nie do końca czuję się pewnie grając na pozycji o wartości > 25 000 zł przy kapitale łącznym o kilka tysięcy mniejszym. Niestety nie da się pogodzić wysokiego zysku z niskim ryzykiem.
Na tą chwilę spekulację oceniam na przeciętną/niezbyt dobrą, ponieważ zysk wyniósł z niej tyle samo co zakładana maksymalna strata.

Aktualizacja 14:15

Niestety nie udało się złapać wyżej. Teraz o 14:30 dane z USA mogą ruszyć rynkiem w dowolną stronę. Anulowałem swoje zlecenie, bo jeśli teraz nastąpiłoby odbicie, jego skala raczej byłaby wyższa niż 10-15 punktów, a ja unikam ryzyka, jeśli to tylko możliwe. Dobre i 500 zł.