piątek, 25 kwietnia 2008

Portfel. Na Wykopie.

Stan portfela 16 629,3 PLN

(2022,05+11903+1400+971,25+150+183)

Biuro maklerskie 2022,05 PLN

Złoto : 5 x certyfikaty RCGLDAOPEN 971,85 PLN
Gotówka 1050,20 PLN

+ przelewy 160 PLN

Sytuacja na giełdzie zupełnie się nie zmieniła i dalej tkwimy w rejonie 2900 na WIG20. Większość siedzących przed kompami inwestorów śmiało może uznać tydzień za stracony.

Cały czas tkwimy w przedziwnej łamigłówce fatalnych danych fundamentalnych negowanych przez instytucjonalnych iluzjonistów od podtrzymywania indeksów. Chłopcy dostali do zabawy dużo wolnej kasy, ale ciężko się im walczy pod prąd.

Ja sobie siedzę cały czas na pozycji outsidera Spokojnie czekam 100 punktów niżej z kupnem certyfikatów indeksowych.

Nawet próbowałem coś pomyśleć o mniejszych spółkach, ale rzut oka na sytuację długoterminową uświadomił mi, że taniej to może jeszcze dopiero być. I to dużo taniej.

Udało mi się wygospodarować kolejne 160 złotych i oczywiście posłałem je do bossy.
Myślę, żeby nie przerwać tradycji dam choćby symboliczne zlecenie przelewu na poniedziałek.

Plan minimum 17 000 PLN aktywów na koniec maja wydaje się niezagrożony.

Lokaty bankowe 11903 PLN

mBank 4303 PLN
SKOK lokaty 7600 PLN

SKOK Wołomin oferuje lokaty już na 8 % rocznie

Monety kolekcjonerskie 1400 PLN

Lekko skorygowałem wycenę w dół. Padaka trwa. Myślę o sprzedaży 2 monet w terminie maj-czerwiec.

Sztabka złota 971,25 PLN

Sztuka/kolekcjonerstwo 150 PLN

Inwestycje alternatywne 183 PLN

Trochę się zaangażowałem w uruchomienie na blogu większej ilości programów partnerskich, ale jako człowiek dość leniwy, raczej za bardzo się tu nie mam zamiaru gimnastykować poza paroma linkami i obrazkami.

Dziś popołudniu zauważyłem wzmożony ruch. Sprawdziłem w czym rzecz i okazało się, że znalazłem się w „wykopaliskach” na Wykopie. Nie znam się specjalnie na tym ( pewnie dlatego, że jestem dinozaurem ;), ale jak ktoś chce, może „wykopywać” mój niedzielny post o 20 sposobach zarabiania poprzez ten link.

P.S.

Nie wiem czemu, ale Wykop kojarzy mi się z Arturem Borucem :)