czwartek, 6 marca 2008

Kupiłem Bioton

No i znowu znalazłem się na pokładzie tej spółki.

Co najciekawsze, bardzo nisko oceniam ją fundamentalnie i nie wierzę specjalnie w szumne zapowiedzi zarządu, ale skoro szwagry pompują Wig20 znienacka to Bioton powinien być królem tego typu spekulki.
Tym bardziej, że już najgorszy moment w życiu Biotonu, czyli podanie wyników już za nimi. Teraz zarząd coś tam nawinie ładnie akcjonariuszom i wiara zacznie wracać.



















Spółka ma teraz denko w rejonie 80 groszy, więc mój stoploss jest niewiele niżej.
Do góry liczę maksymalnie na powrót w rejon 1,05, a jak pójdzie wyżej też nie będę płakać. W takim razie mam 2000 akcji Biotonu po 86 groszy i myślę, że sterownicy giełdowi zadbają o resztę.
A jak nie, stracę jakieś 200 PLN.

Update 12:27

Dorzuciłem jeszcze 1500 akcji. Razem mam 3500. W razie czego stoploss blisko, tylko na nieco ponad 10 % w dół ustawiony.

A i dodam, że rano zamknąłem opcję na spadki OW2008280 po 49,9, ale o tym więcej napiszę jutro.