czwartek, 8 stycznia 2009

Ostatnia chwila na lokatę 10%

Już zmieniły się reklamy i oferty. Do niedzieli można jeszcze zakładać w internecie lokatę na 10% na 5 miesięcy w Open Finance/Noble Bank od 500 zł w górę. Oferta jest trochę ukryta - link jest tutaj i jak sprawdziłem w serwisie można ją spokojnie otworzyć. Co ważne, mamy zdaje się potem jeszcze dwa tygodnie, żeby przelać kasę, więc kto ma dylemat co zrobić z pieniędzmi, parę złotych może tu wrzucić.


Swoją drogą trochę mnie dziwi, że jeszcze nie dostałem potwierdzenia na papierze, ale poczta działa w sobie tylko znany sposób i na przykład wczoraj dostałem kartkę świąteczną.

W Rzeczpospolitej z 30.12 znajduje się zestawienie najlepszych lokat rocznych i widzę tam ewidentny błąd, że lokata w SKOK Wołomin jest na 9,2% rocznie. Sam założyłem na 9,5% w styczniu.

Gorączka lokatowa powoli mi przechodzi i teraz czas na nieco bardziej ryzykowne przedsięwzięcia.