środa, 21 maja 2008

Koniec z programami partnerskimi na blogu

Nie jestem doświadczonym blogerem, a już absolutnie nie mam pojęcia o byciu webmasterem.Stąd wzięły się moje czasem dziwne eksperymenty na blogu z różnymi formami zarabiania.

Dziś w końcu podjąłem męską decyzję i wywaliłem stąd programy partnerskie oraz prawie wszystkie inne nośniki reklamy.

Dlaczego tak zrobiłem?


Po pierwsze – nie opłaca mi się reklamować innych firm za orzeszki.

Od jakiegoś czasu blog wyglądał coraz okropniej. Za marnych parę groszy nie ma po co się wygłupiać.

Poza tym nie jestem do końca przekonany do wszystkich produktów, które są tam oferowane.

Nie pasuje mi taki model. Powinno oferować się coś, co sam kupiłbyś.

Nie chcę być zbyt szczegółowy, ale stały Czytelnik pewnie się domyśli o jakich produktach czy usługach piszę. W wakacje zastanowię się czy nie zrobię jakichś stron dedykowanych pod programy partnerskie, ale ten blog nie będzie już więcej bazarkiem ze wszystkim.

Zdecydowałem się jedynie zostać przy Google AdSense, ponieważ firma jest wiarygodna i wypłaciła mi już dwukrotnie pieniądze. Większość reklam jest całkiem nieźle dopasowanych do treści bloga, więc uważam, że aż tak strasznie uciążliwe nie są.

A jeżeli tak bywa, to proszę o wyrozumiałość.

Część niepasujących do treści staram się wywalać przy pomocy filtra, ale nie zawsze jestem skuteczny w 100 %.

Firmy płacące po 1 cencie za klik, zapraszam na inne strony :)

Jeśli pojawi się jakiś nowy sponsor, może negocjować ze mną cenę reklamy, ale od dziś koniec z darmowym męczeniem oczu Czytelnika.

Jeśli Czytelnik uzna, że w jakiś sposób skorzystał czytając tego bloga, może wysłać przelew do mBanku lub wpłacić pieniądze zupełnie anonimowo korzystając z systemu PayPal - wszelkie potrzebne dane są w menu z prawej strony.

Czy informacje przekazywane przeze mnie są warte 1000, 500, 100 czy 1 zł ?

Nie próbuję nikogo naciągać.

Jeżeli dzięki temu blogowi zyskałeś jakieś wymierne pieniądze, po prostu dasz mi znać przekazując kilka procent swojego zysku.

Myślę, że to uczciwa umowa.

Nie chcę niczego za darmo.

Z góry serdecznie dziękuję i zapewniam, że pieniądze pójdą wyłącznie na inwestycje.
Dopiero przekroczenie 3 milionów PLN zwolni mnie z tego obowiązku.


Osoby, które komentują posty czy zostawiają wiadomości tylko po to, żeby zostawiać link do swojej strony proszę o zaprzestanie takich praktyk. Nie lubię nic wycinać, ale spam nie ostanie się.

Wszelkie merytoryczne komentarze czy informacje są rzecz jasna mile widziane.

Uff, od razu lepiej to wygląda...