poniedziałek, 7 czerwca 2010

Promocja w mBanku Twój Wyższy Zysk, czyli uważaj co kasujesz

MBank lubuje się we wrzucaniu różnych bzdur do systemu transakcyjnego jako wiadomości od banku. Z tego powodu z przyzwyczajenia je kasuję i nie patrzę co w tam w ogóle jest. Dziś niechcący popełniłem błąd i sam pozbawiłem się udziału w nowej promocji mBanku, która trwa od 7 czerwca do 7 września i nosi miano „Twój Wyższy Zysk


Zgodnie z jej zasadami, należało spełnić dowolny warunek z trzech poniższych:

a) średnie miesięczne wpływy na konta w mBanku 2000 zł w okresie 1.02-30.04
b) transakcje karciane w tym samym okresie za łącznie 3000 zł
c) saldo w SFI, eMaklerze minimum 1000 zł lub podobne zaangażowanie w strukturki, ewentualnie „Aktywny Portfel Funduszy”(cokolwiek to jest).

W takim wypadku mBank wspaniałomyślnie oferuje lokatę jednodniową z codziennym dopisywaniem odsetek na 4,00% rocznie netto. I tu pojawia się regulaminowy kruczek:

„Jeżeli spełniasz warunki uczestnictwa w promocji, otrzymasz komunikat w serwisie transakcyjnym mBanku. Lokatę możesz założyć wyłącznie poprzez kliknięcie w link podany w tym komunikacie.”

No właśnie cały ten komunikat skasowałem nie czytając go, ale wiecie co? Za bardzo nie mam nad czym rozpaczać, ponieważ choćby w eurobanku dostaję 4,55% netto, więc po co mi 4%?

Jeśli jednak chcesz skorzystać z promocji, uważaj co usuwasz z serwisu transakcyjnego, bo możesz sam się pozbawić prawa do skorzystania z niej i tylko żałuję, że nie można identycznie wywalić ofert kredytów z działu "Oferta dla Ciebie"- a czemu tam nie ma tej lokaty, to wie tylko dział marketingu.