poniedziałek, 29 września 2008

Trend trzyma

Dzisiejszy krach i spadek o 5% WIG20 pokazał siłę trendu spadkowego. Pomimo wielkich oczekiwań inwestorów związanych z pompowaniem kursów akcji po zaklepaniu planu Paulsona skończyło się gorzej niż źle. Najlepiej zachować spokój. Nie wierzę, żeby posiadacze szortów dobrze dziś spali, a jednak zarobili pokaźne sumy.



Mnie wystarcza defensywny portfel ze złotem zamiast esek i jak widać po dzisiejszej sesji dobrze na tym wyszedłem. Właśnie uzyskałem dziś rekordową jego wartość. 23,8 tys to może nie jest jeszcze za wiele, ale spokojnie idę naprzod.

Nie bardzo mam ochotę na łapanie dołków. Jedynie kupię w tym tygodniu - jak planowałem wcześniej, jednostki Legg Masona za 130 zł i to wszystko.

Dziś dostałem dotację od Czytelnika (dzięki Michał!), przelew z Google AdSense i dorzuciłem do mBanku 200 zł kolejnych oszczędności. Co do Google AdSense, rano zauważyłem, że jakiś klik przyniósł mi aż ponad 3$. Trochę jestem zaskoczony, ale to miła niespodzianka.