środa, 5 listopada 2008

Inwestowanie emocjonalne

Wczoraj wieczorem przejrzałem swoje ostatnie transakcje i zauważyłem, że kupiłem 700 akcji Ponaru ze względu na to, że obraziłem się na rynek. Hmm, to absurd, ale tak to w rzeczywistości wygląda.

Dziś po namyśle wyrzuciłem tylko 400 z portfela zostawiając sobie 1600, bo jednak papier wygląda na razie doskonale i jeśli utrzyma się nad 1,5 zł ma potencjalnie szansę poszybować dość szybko w okolice 1,9 - 2 zeta.



Wyjdę z niego jeśli close będzie poniżej 1,5, a w innym wypadku czekam. Miło przenosić stoplossy do góry. Trochę koślawa jest ta odwrócona RGR, ale bardzo ważne, że wybicie jest potwierdzone dużym wczorajszym obrotem.


Dodatkowo lekko zamieszałem z LC Corp –taka sztuka dla sztuki ku uciesze maklera: sprzedałem po 92 gr i odebrałem po 90 gr tym razem 750 akcji. Stoploss oczywiście 70 gr, a do góry liczę na fantazję Leszka C. Dziś dosyłam 993 zł z mBanku i na listopad kończę wpłaty do maklera.