piątek, 21 sierpnia 2009

Sygnity, czyli toksyczne aktywa w portfelu

Wczoraj wieczorem ukazał się fatalny komunikat:
„Sygnity będzie miało 80-90 mln zł straty operacyjnej w II kwartale.” Więcej na przykład tutaj.

Tego już dla mnie było za wiele. Nie mam zamiaru czekać do raportu, który ukaże się 31 sierpnia i oddałem te akcje na otwarciu po 15,40 zł:


Co tragikomiczne, wczoraj dorzuciłem 20 sztuk do równego rachunku po 17,10 i łącznie miałem 100, za które zapłaciłem w sumie 1661,39 zł.

Bilans: strata 127,84 zł/-7,7%, czyli nic wielkiego.

Teoretycznie Sygnity czyści bilans i obiecuje poprawę w II połowie roku, ale jeśli nie wiecie co może zrobić spanikowany zarządzający z funduszu, których nie brakuje
w akcjonariacie to popatrzcie na widowisko na GPW.

A wszystkie teorie o trzepaniu leszczy z akcji i inne spiski UFO proponuję omawiać raczej na forum Parkietu lub Bankiera. Ludzie lubią się pocieszać nawzajem i na pewno będzie tam trwała ożywiona dyskusja.

Mi szkoda pieniędzy na bilet w tym pociągu i poczekam na raport bez toksycznych aktywów, choć same obietnice prezesa Kardasa to dla mnie za mało.