niedziela, 23 października 2016

Milion złotych zysku w 50 dni. Jak on to zrobił?

Kiedy w lutym br. opisałem na blogu spektakularne wyczyny Rafała Zaorskiego, zastanawiałem się, czy metoda "run-ów" faktycznie ma sens i ile osób będzie w stanie powtórzyć ten sukces.

No i doczekałem się.

Przemysław Mućka w 50 dni zarobił u brokera ponad milion zł i wypłacił pieniądze do mBanku.

Przemysław Mućka (źródło: TJS/YouTube)
Jak on to zrobił?


Odpowiedź znajdziecie na poniższym wideo:



Wypada mi tylko pogratulować świetnego wyniku finansowego i stalowych nerwów, choć trzeba przyznać, że Przemysławowi dopisało też szczęście - na początku zszedł pod wodę i dopłacił. Jednak rynek go nie ukarał i ostatecznie poszedł w jego kierunku. A potem poleciało już z górki i konto głównie rosło.

Ciekaw jestem Waszych opinii. Zapraszam do komentarzy.

METODA RUNÓW
 
Na czym polegają "run-y" Rafała Zaorskiego?

Przede wszystkim ich najważniejsze zasady nie dotyczą samej metody inwestowania czy spekulacji, tylko zarządzania pieniędzmi (money management).

Dlatego jest ona przeznaczona dla osób z określonym doświadczeniem, które już wypracowały swoją zarabiającą strategię, a nie dopiero jej szukają.

Więcej szczegółów na tym wideo (na początku występują drobne problemy z dźwiękiem):



Zainteresowanych tematem odsyłam do grup na Facebooku:

* Run Forex Run
* Trading Jam Session

Jeśli ktoś z Was próbował tej metody w praktyce, zachęcam do podzielenia się doświadczeniami w komentarzach.

PODSUMOWANIE

Zastanawiam się, czy przedstawiony dziś efektowny wynik nie przypomina trochę prezentowania kuponów milionerów, którzy wygrali w Lotto. W końcu równocześnie w tym samym czasie popłynęły depozyty tysięcy bezimiennych spekulantów.

Sam też na FX jestem pod kreską, choć fakt, że nie są to jakieś istotne dla mnie kwoty.

Trudno mi to jednoznacznie rozstrzygnąć.

A na koniec życzę Przemysławowi i wszystkim innym traderom, aby udało Wam się wejść na tę samą górę jeszcze niejeden raz i ostatecznie rozwiać moje wątpliwości.