poniedziałek, 14 marca 2011

Od jutra zapisy na akcje Open Finance. Wchodzisz?

Niespełna dwa tygodnie temu pisałem o zbliżającej się ofercie akcji Open Finance, a tu już się zaczyna ona od jutra. Naprawdę dostaliśmy mało czasu na przestudiowanie liczącego ponad 300 stron prospektu emisyjnego, nawet zważywszy na fakt, że dużą część można pominąć.

Zapisy potrwają do 22 marca i przyjmują je:

* NOBLE Securities S.A.
* Open Finance SA*
* CDM Pekao SA
* Domu Maklerskiego Pekao

Debiut na GPW planuje się na 5 kwietnia.

Ktoś w to wchodzi?


Ja nie dość, że nie mam rachunku u tych maklerów, na dodatek brakuje mi aktualnie wolnej gotówki (nawet dziś rano kupowałem za jakieś drobne akcje GPW) oraz chęci i czasu do wertowania prospektu - fajny nominał akcji: 1 grosz, więc w tej chwili bardziej interesuje mnie czy Open Finance oraz Getin Online przedłużą oprocentowanie konta oszczędnościowego 4,5% netto, czy nie? Oto jest pytanie.

A do akcji Open Finance wrócę jak wejdą na GPW. Wtedy przyjrzę im się na spokojnie.

PS

Ciekawość jest jednak silniejsza i poświęcę wieczorem godzinkę na przejrzenie prospektu.