piątek, 3 czerwca 2016

100 zł premii + Konto Godne Polecenia na 4% w BZ WBK

Niedawno prawdziwą burzę wywołała informacja o planowanych od 1 sierpnia podwyżkach opłat w BZ WBK. W efekcie mocno spadnie funkcjonalność prowadzonych tam rachunków, ale Konto Godne Polecenia nadal pozostanie świetną skarbonką.

Żaden inny bank nie zaoferuje nam 4% na koncie z gwarancją oprocentowania aż do końca czerwca przyszłego roku.

Dlatego uznałem, że warto opisać promocję, w której za otwarcie Konta Godnego Polecenia i wykonanie kilku transakcji otrzymamy dodatkową premię 100 zł.



JAK ZDOBYĆ BONUS 100 ZŁ?

Warunki wcale nie są wygórowane.

1. Do końca czerwca rejestrujemy się w promocji i składamy wniosek o konto bankowe  - LINK DO REJESTRACJI.


Tradycyjnie podajemy swoje podstawowe dane, czyli imię, nazwisko, nr telefonu i adres e-mail. Następnie na wskazany adres e-mail organizator wysyła wiadomość z linkiem, po kliknięciu którego wracamy na stronę promocji. Stąd przechodzimy na stronę banku, gdzie składamy wniosek o Konto Godne Polecenia.

Opis jest bardziej skomplikowany od samego procesu.

2. Pamiętajmy o wyrażeniu wszystkich zgód, w tym na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie promocji i na przekazywanie przez bank informacji handlowych drogą elektroniczną.Nie możemy też wyrazić sprzeciwu wobec przetwarzania przez bank danych do celów marketingowych.

3. Do 31 sierpnia br mamy wykonać łącznie sześć transakcji bezgotówkowych kartą płatniczą, płatnościami BLIK lub płatnościami telefonem. Liczy się ich data księgowania.

4. Do 23 września Comperia przyśle mailowo i sms-em informację o przyznaniu premii. Następnie mamy 5 dni na zalogowanie się na stronie promocji i podanie numeru konta w BZ WBK, na który zostanie wypłacona premia.

5. Premia będzie wypłacona do 30 września na konto założone w promocji.

Z promocji wyklucza się klientów, którzy posiadają lub posiadali konta w złotych po 15 sierpnia 2015 r.



DOKUMENTY I REGULAMINY

Regulamin promocji Comperia Bonus 6
Regulamin promocji Konto na 4%
Regulamin kont w BZ WBK
Taryfa Opłat i Prowizji
Zasady wydawania i używania kart płatniczych
Zasady korzystania z bankowości elektronicznej

 FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 

Tym razem Comperia przygotowała zestaw odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania oraz sposoby rozwiązania powtarzających się problemów. Odpowiedzi nie są moje, tylko organizatora promocji.

1. Czy z jednego adresu e-mail może się zarejestrować więcej niż jedna osoba?

Nie. Z jednego adresu e-mail możliwa jest rejestracja tylko na jedną osobę.

2. Przy wpisywaniu numeru telefonu pojawia się komunikat o błędnym numerze telefonu.

Numer telefonu w panelu należy wpisywać bez odstępów/spacji. Jeżeli mimo to ponownie pojawi się komunikat o błędnym numerze, prosimy o przekopiowanie numeru telefonu do notatnika, a następnie przekopiowanie go z notatnika do docelowego pola. Można również spróbować użyć innej przeglądarki niż dotychczas.

3. Nie mogę się zalogować, link potwierdzający nie przyszedł na moją skrzynkę e-mailową! 

Przede wszystkim prosimy o sprawdzenie, czy przy rejestracji do Promocji podałeś prawidłowo swój adres e-mail. Nie można zarejestrować się dwa razy na jeden adres e-mail. Jeśli adres e-mail został podany prawidłowo prosimy o sprawdzenie, czy e-mail nie trafił do folderu SPAM/kosz. Jeżeli e-maila nie ma w folderze SPAM/kosz prosimy o użycie innej przeglądarki niż dotychczas.

UWAGA! Użytkownicy domeny tlen.pl/o2.pl mogą mieć problemy z logowaniem, ponieważ system traktuje te domeny jako dwie różne. Prosimy uważnie wpisywać adres e-mail używając tego samego aliasu, ewentualnie skorzystać ze skrzynki pocztowej w innej domenie.

4. Nie pamiętam, jakie hasło ustawiłem/am. Co robić? 

Na stronie logowania do panelu promocji dostępnego pod adresem https://www.comperiabonus.pl//logowanie znajdziesz link do odzyskiwania hasła. Po kliknięciu w niego i wpisaniu zarejestrowanego w promocji adresu e-mail otrzymasz dalsze instrukcje, które pozwolą Ci na ustawienia hasła na nowo.

5. Czy jeżeli brałem/brałam udział w poprzednich promocjach Comperia Bonus muszę rejestrować się ponownie?

Tak. Możesz zarejestrować się na ten sam adres e-mail, na który rejestrowałeś/aś się w poprzednich promocjach Comperia Bonus.

6. Podczas rejestracji wyskakuje mi biała strona, co mam zrobić?

Należy skorzystać z innej przeglądarki niż dotychczas (np.: Chrome, Firefox, Internet Explorer).

7. Mogę wziąć udział w Promocji, jeżeli nie jestem Obywatelem UE? 

Promocja ze względu na procedury bankowe umożliwia uczestnictwo w Promocji jedynie Obywatelom UE ze względu na możliwość wyboru we wniosku bankowym kraju pochodzenia oraz wyboru kuriera jako sposobu zawarcia umowy.

8. Nie działa przycisk "przejdź dalej" w momencie uzupełnienia danych tj. pesel, imię, nazwisko. Co może być powodem? 

Powodem jest prawdopodobnie błędne wpisywanie nazwiska dwuczłonowego. Posiadając takie nazwisko należy użyć tylko spacji (bez wpisywania myślnika "-") pomiędzy pierwszym a drugim nazwiskiem.

9. Czy jeżeli założyłem/am rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy bezpośrednio ze strony BZWBK a nie ze strony comperiabonus.pl też biorę udział promocji?

Aby wziąć skutecznie udział w promocji, należy zarejestrować się na stronie comperiabonus.pl i złożyć wniosek o rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy za pomocą panelu uczestnika promocji.

10. Kiedy mogę spodziewać się wypłaty bonusu? 

Zgodnie z Regulaminem Promocji Comperia Bonus 6 kwota premii zostanie przekazana na konto założone w Promocji do 30.09.2016r.

11. W jaki sposób mogę złożyć reklamację w sprawach dotyczących organizacji i przebiegu Promocji?

Uczestnik może złożyć reklamację na adres e-mail Organizatora: kontakt@comperiabonus.pl Szczegóły procesu reklamacyjnego opisane są w Regulaminie Promocji.

12. W jaki sposób mogę złożyć reklamację w sprawach dotyczących Wniosku Internetowego, Umowy o Konto oraz produktów Banku?

Uczestnik może złożyć reklamację na kilka sposobów opisanych dokładniej w Regulaminie Promocji. Odpowiednie adresy oraz numery telefonów dostępne są w jednostkach organizacyjnych Banku zajmujących się obsługą klienta oraz wskazane są na stronie internetowej Banku www.bzwbk.pl

13. Jakie opłaty związane są z posiadaniem karty płatniczej do Konta Godnego Polecenia dla Uczestników w trakcie trwania Promocji?

Opłaty są zgodne z Regulaminem Promocji „Konto na 4%”. Opłaty niewymienione w regulaminie promocji „Konto na 4%” zawarte są w TOiP .

14. Jakie opłaty związane są z posiadaniem karty płatniczej do Konta Godnego Polecenia po zakończeniu Promocji Comperia Bonus 6?

Opłaty będą zgodne z TOiP.

15. Czy posiadanie karty debetowej do „Konta Godnego Polecenia" jest niezbędne do uzyskania bonusu w ramach promocji Comperia Bonus 6? 

Posiadanie karty nie jest niezbędne. Regulamin promocji pozwala na wykonanie płatności kartą , płatności BLIK lub płatności kartą mobilną (telefonem).

16. Czy bonus będzie wypłacony na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy założony w BZ WBK?

Tak. Bonus zostanie wypłacony na konto otwarte w promocji.

17. Czy w celu potwierdzenia umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego przelewem weryfikacyjnym dane między bankami muszą być takie same?

Tak. Wszelkie dane (imię, nazwisko, adres itd.) przekazywane między bankami w przelewie weryfikacyjnym w ramach zawarcia umowy muszą być identyczne.

18. Jakie typy rachunków BZ WBK traktuje jako rachunki bankowe?

Zgodnie z regulaminem promocji jest to konto osobiste (ROR) prowadzony w złotych polskich.

19. Jeżeli posiadałem lub posiadam w Banku inne produkty niż rachunek bankowy mogę wziąć udział w promocji?

Tak. Regulamin określa, kto nie może wziąć udział w promocji.

20. Czy mogę wziąć udział w promocji jeżeli założyłem rachunek bankowy w BZ WBK przed 1 stycznia 2015 roku?

Zgodnie z regulaminem nie można mieć konta od 15 sierpnia 2015. Jeśli konto otwarte w styczniu zostało zamknięte przed 15 sierpnia, można wziąć udział w promocji, jeśli było aktywne 15 sierpnia i po tym terminie –wyklucza to udział w promocji.

21. W jaki sposób mogę skierować zapytanie bezpośrednio do Banku?

http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/kontakt/kontakt.html

22. Czy będąc pełnomocnikiem do rachunku bankowego w BZ WBK założonego po 1 stycznia 2015 roku mogę wziąć udział w promocji?

Tak. Wykluczeni są właściciele i współwłaściciele rachunku.

23. Czy w ramach promocji Comperia Bonus 6 płatności internetowe za zakupy dokonane kartą płatniczą są brane pod uwagę do spełnienia warunków promocji? 

Płatności za zakupy internetowe (podając numer karty, a nie dokonując przelewu)są brane pod uwagę do spełnienia warunków promocji.

24. Czy wypłata BLIK w bankomacie jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa?

Wypłata gotówki z bankomatu BLIK-iem nie jest formą płatności bezgotówkowej i nie jest brana pod uwagę w ramach spełnienia warunków promocji.

25. Czy domówienie karty debetowej po złożeniu wniosku o konto w BZ WBK wyklucza z udziału w promocji Comperia Bonus 6?

Nie.

26. W ramach płatności kartą płatniczą lub/i Blik liczą się transakcje wykonane czy zaksięgowane w wymaganym okresie? 

Zaksięgowane.

PODSUMOWANIE 

Banki tak gwałtownie tną oprocentowanie, że mocno przyspieszyłem czerwcową publikacje najlepszych lokat i kont bankowych. Kto zdążył, ten skorzystał z lokaty na 3% w Idea Banku czy Lokaty Bezkarnej z premią 50 zł.  Obie oferty oczywiście już zniknęły.

Tymczasem do promocji "Konto na  4%" możemy przystąpić tylko do końca czerwca, więc czemu nie dołączyć do niej łatwej do zdobycia stówy?

Uczulam, że od sierpnia wpłaty i wypłaty gotówkowe w banku będą kosztowały 5 zł, a dodatkowo do Konta Godnego Polecenia wprowadzony zostanie limit smsKodów potwierdzających: 5 miesięcznie, każdy następny będzie kosztował 20 gr.

Przypomnę o górnym ograniczeniu salda dla 4%, czyli 4 000 zł. Wszystko powyżej spada do 1%, więc warto rozważyć dołożenie kolejnych dwóch kont poza promocją Comperii - w sumie jeden klient może posiadać trzy Konta Godne Polecenia. 2 kolejne konta zakładamy już ze strony banku z wyborem kuriera. Najlepiej poczekać z tą operacją do aktywacji konta z promocji z bonusem.