środa, 6 kwietnia 2011

Szymon Majewski przyciągnął tysiące nowych klientów do PKO BP

Trochę marudziliśmy, a to narzekając na kosmiczną gażę Szymona Majewskiego, a to na jego niezbyt pasujący do statecznego banku wizerunek. Tymczasem bank PKO BP pochwalił się, że nowa strategia marketingowa jak na razie jest bardzo skuteczna.













W dziś opublikowanym komunikacie możemy przeczytać:

"Tylko podczas niespełna trzech tygodni od uruchomienia promocji PKO Bank Polski otwiera dziennie o ok. 25% więcej rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych niż w analogicznym okresie przed kampanią. W sumie daje to blisko 40 tys. kont, które w ok. 70% zostały uruchomione przez nowych klientów. Niemal ¾ z nich to osoby poniżej 40. roku życia, co koresponduje z grupą docelową kampanii."

Czyli te filmiki jednak działają na ludzi:



Przy okazji bank po cichu zmienił też swoje logo, o czym dopiero teraz informuje oficjalnie:











Podoba się? Według mnie jest OK.