piątek, 18 marca 2011

AdTaily jak Google

AdTaily wzorem Google wprowadza nowy typ reklam, czyli doskonale znane z AdSense reklamy, w których dostajemy kasę za każde ważne kliknięcie (system CPC).

Więcej piszą o tym na blogu firmowym.

W ramach testu dałem szansę takiej reklamie banku BGŻ (akurat na Koncie z Podwyżką faktycznie da się zarobić).
Szczerze mówiąc, nie wiem czy to się opłaca- po prostu przekonamy się za jakiś czas i osobiście raczej do systemu CPC wolę AdSense, gdzie stawki w niszy finansowej są zwykle wyższe niż te 40 groszy brutto za klik.

Dla mnie bez sensu jest fakt, że nie dowiesz się ile było kliknięć aż do końca kampanii i na przykład w przypadku kampanii banku BGŻ miałbym za darmo reklamować bank i dopiero za miesiąc dowiedzieć się czy coś dostanę czy nie. Warunki nie do przyjęcia, więc reklama powisi tylko do końca weekendu.