poniedziałek, 28 stycznia 2008

IDMSA - rewelacyjne info dla spekulantów

NWZA IDMSA powzięło w piątek decyzję o emisji akcji w cenie 1,1 PLN za sztukę z prawem poboru. Na każdą starą akcję będzie przypadać jedna nowa. Spółka zbierze 120 mln z rynku, a przy okazji prawdopodobnie kurs akcji poleci na północ. Ustalenie pp nastąpi dopiero w kwietniu.


Świetny ruch spekulacyjny, a przy okazji pewny sukces i możliwość realizacji planów inwestycyjnych spółki.

Nikogo nie naganiam, ale przypomnę co się działo na innych spółkach na GPW, gdzie emitowano tanie akcje i chyba wszyscy pamiętają ostre jazdy np.: na spółkach Karkosika.

Sam dokupiłem dziś rano 83 sztuki po 8,70, bo więcej na razie nie mam na rachunku - przelew idzie. Wolałbym kupić równe 100, żeby mieć pakiet 500, ale mówi się trudno.

Aha, proszę przed kupnem tych akcji dobrze rozważyć wszelkie za i przeciw. Najlepiej skonsultować się z jakimś profesjonalistą, ponieważ ja tylko opisuję swoje inwestycje, a nie wydaję rekomendacje, do których podawania nie mam stosownych uprawnień.

Tak czy siak kołacze mi się po głowie 17. Ciekawe czy to będzie szczęśliwa liczba tej zimy?