poniedziałek, 28 stycznia 2008

IDMSA - rewelacyjne info dla spekulantów

NWZA IDMSA powzięło w piątek decyzję o emisji akcji w cenie 1,1 PLN za sztukę z prawem poboru. Na każdą starą akcję będzie przypadać jedna nowa. Spółka zbierze 120 mln z rynku, a przy okazji prawdopodobnie kurs akcji poleci na północ. Ustalenie pp nastąpi dopiero w kwietniu.


Świetny ruch spekulacyjny, a przy okazji pewny sukces i możliwość realizacji planów inwestycyjnych spółki.

Nikogo nie naganiam, ale przypomnę co się działo na innych spółkach na GPW, gdzie emitowano tanie akcje i chyba wszyscy pamiętają ostre jazdy np.: na spółkach Karkosika.

Sam dokupiłem dziś rano 83 sztuki po 8,70, bo więcej na razie nie mam na rachunku - przelew idzie. Wolałbym kupić równe 100, żeby mieć pakiet 500, ale mówi się trudno.

Aha, proszę przed kupnem tych akcji dobrze rozważyć wszelkie za i przeciw. Najlepiej skonsultować się z jakimś profesjonalistą, ponieważ ja tylko opisuję swoje inwestycje, a nie wydaję rekomendacje, do których podawania nie mam stosownych uprawnień.

Tak czy siak kołacze mi się po głowie 17. Ciekawe czy to będzie szczęśliwa liczba tej zimy?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...